Fredagsäventyr med Tiffäni

Gårdagen blev ett fett äventyr för mig och Tiffany! Efter skolan tog vi bussen till väla för att köpa våra efterlängtade easytone-skor. Men när vi insåg att de verkligen inte var till för att springa i blev vi asledsna och kände att livet var över typ... Men så gick vi in på intersport och hittade VÄRLDENS FUCKING FINASTE skor. Likadana som de ville ha men ... springskor! Så vi blev överlyckliga och bestämde oss för att GÅ hem. Vilket är ... väldigt långt. Väl framme i stan efter att ha gått 8,5 km blev vi hungriga och satte oss på haket och åt varsin grillad oxfilé med pommes. Fina grejer det... Sen åkte vi hem, där min bror hade fest. Det var väl... trevligt. Blött blev det i alla fall. HAHHA.

 

Idag träffade vi Carro vid 1-tiden. Satte oss på Grand Café för att plugga i sådär .. 4 timmar.

Nu har jag precis ätit gooood middag med min älskade familj. Taggar match mot Billesholm imorgon!!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback