Lana Ademi


Det är jag som är Lana Ademi här på bloggen. Den 26 augusti 1996 föddes jag. Som ni kanske förstår redan när ni läser mitt namn så är det inte svenskt, mina föräldrar kommer från Kosovo, själv har jag bott i Sverige hela mitt liv. Mitt riktiga namn är Ilirjana men med tanke på hur det stavas och hur svårt det är att uttala det så har mitt smeknamn blivit Lana, vet inte riktigt hur och varför? Haha!

Jag bor i en liten by som heter Hyllinge som ligger cirka 1,5 mil utanför Helsingborg alltså bor jag 1,5 mil ifrån Johanna. Här har jag bott sedan jag var 7 år. Jag bor tillsammans med hela min familj som består av lillasyster, lillebror plus mina biologiska föräldrar. Mer än i Hyllinge har jag bott i Billesholm och Halmstad.

Jag är en tjej som har mycket energi och som älskar att ha kul och det kommer ni få läsa om på bloggen. På fritiden spelar jag fotboll som jag spelat sedan jag var 9 år. Det något jag älskar att göra och något som jag verkligen brinner för. Mer än att spela fotboll umgås jag med mina vänner framför allt Johanna.
Älskar att umgås med mina vänner för de får mig alltid på bra humör.
Jag och Johanna lärde känna varandra 2008 via fotbollen och det är något jag aldrig lär ångra! & vi har varit bästavänner sedan 2010.

Har väl inte så mycket mer att säga men har ni frågor som ni inte fick svar på nu så är det bara till att skicka en kommentar eller ett mail till:
[email protected]

Läs bloggen vet jag! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback