Johanna Nilsson

Det är jag som är Johanna, och Nilsson är mitt ovanliga efternamn. 1 mars 1996 var dagen då jag föddes. Jag har bott i Helsingborg i hela mitt liv, och trivs sjukt bra här!  Jag bor i ett vitt hus med min mamma, min pappa och min nittonåriga bror.

 

När jag inte sitter vid datorn och grejar med bloggen är jag med Lana, någon annan kompis, fotograferar eller spelar fotboll. Fotboll har jag spelat sedan jag var 7 år gammal, och jag tycker fortfarande att det är lika kul!

 

Jag är en tjej med som älskar att ha kul. Tar typ ingenting seriöst. Därför jag och Lana passar så bra ihop! :)

 

Har väl inte så mycket mer intressant att berätta om mig själv, men är det något du undrar så är det bara att fråga! Antingen skickar du en kommentar, eller ett mail till [email protected]

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback