"Man mår som man förtjänar" hehehehe

Min vecka har varit riktigt bra faktiskt! Sammanfattat så har jag väl haft korta skoldagar, roliga lektioner, umgåtts med vänner, haft roliga träningar och levt livet helt enkelt!
Gårdagen spenderades på väla med mina homies Seif och Tiffany. Det hela slutade med att de snurrade mig några hundra varv i en såndär snurrestol så att jag inte kunde stå på benen efteråt. När jag kom hem var jag så sjukt yr och illamående att jag inte kunde göra något förutom att ligga i sängen 4 timmar. Sen somnade jag i förhoppning om att det skulle gå över tills jag vaknade. Men nej. Jag mår lika dåligt idag vilket ledde till att jag inte får vara med och spela seriepremiären idag. Riktigt jävla deprimerande faktiskt.
Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla film och dö lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback