Det finns bara ett gymnasie som är rätt för just dig...

det är upp till dig att hitta "the perfect school" för just dig!

Nu börjar det bli ont om tid! 15 fabruari ska man ha gjort sitt kanske viktigaste val... Yes, Jag snackar om gymasievalet.
Du kanske redan har bestämt dig men inte valt? Kanske är du osäker? Kanske har du ingen aning? Kanske ska du strunta helt i att gå på gymnasiet och jobba direkt? Kanske har du redan val? Whatever.
Vad du än väljer kommer det faktiskt påverka dig...kanske för resten av ditt liv.

Tycker det är jävligt viktigt att förmedla till alla er där ute som ska välja nu, VÄLJ RÄTT! Välj det du känner för och det du vill, det du trivs med och framför allt tycker är kul! Låt ingen annan bestämma eller påverka dig till vad du ska välja. Strunta i vad kompisar väljer, detta är din chans att kanske till och med börja om på nytt.
ta chansen, ta risken, gå på magkänsla om det så ska behövas. Men välj det DU vill och INGEN annan!
Goood lucck boyss and girl! Hoppas ni väljer rätt och lyssnar på er själva.

För min del blir det ProCivitas i Malmö, Fotbollsinrikting med Samhällsprogramet eller bara Ekonomiprogramet. Nästan helt säker på att det blir Malmö nu. Vet att det blir mycket pendling och så vidare...my reason är att jag vill träffa helt nytt folk, helt nya människor på en helt ny skola. Sen så framför allt har de grymt bra fotbollsgymnasie. Blev antagen på fotbollsgymnasiet så den platsen är nästan säker beroende på vad jag har för slutbetyg. Som ni kanske fattar när ni läser detta så har jag inte valt än, men vet typ vad jag vill gå och vart.

Ännu en gång lyssna på er själva.
Godnatt - långt inlägg nu men det får ni ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback